REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO YOKABA ELITE „We care”
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem programu lojalnościowego o nazwie „We care” (zwanym dalej „Programem”) jest Yokaba sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Wilcza Góra 05-506, ul. Żwirowa 28, o numerze NIP: 1231494244 (zwana dalej „Organizatorem”).
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady programu i warunki udziału w programie lojalnościowym.
- Program lojalnościowy skierowany jest wyłącznie do właścicieli Certyfikowanych Salonów Partnerskich Yokaba Elite (zwanym dalej Klientem”)
- Program Lojalnościowy prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Program obowiązuje od 01.10.2022 roku i trwa do jego odwołania przez Organizatora, zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
UCZESTNICTWO W PROGRAMIE
- Uczestnikiem Programu może być właściciel/właścicielka Certyfikowanego Salonu Partnerskiego Yokaba Elite.
- Uczestnictwo w programie jest możliwe wraz ze złożeniem zamówienia zakupowego oraz potwierdzeniem akceptacji warunków programu drogą mailową pod adresem e-mail: swierczek@yokaba.pl
- Klientowi, w pierwszym miesiącu przystąpienia do programu zostanie przekazana butelka filtrująca do wody kranowej wielokrotnego użytku marki Dafi 0,5l za 1 gr.
- Organizator przyznaje Klientom komplet dwóch filtrów wymiennych Dafi za 1 gr z następującymi warunkami:
- co 3 miesiące, wraz ze złożeniem zamówienia i dokonaniem zakupu o wartości od 300 zł brutto.
- Uczestnik zobowiązany jest do korzystania z Programu w sposób zgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu.
- Celem zbierania danych osobowych Klienta przez Administratora jest realizacja Programu Lojalnościowego.
REKLAMACJE
- Reklamacje związane z Programem należy składać elektronicznie pod adresem swierczek@yokaba.pl lub bezpośrednio do siedziby Organizatora listem poleconym pod adres: ul. Żwirowa 28, 05-506 Wilcza Góra.
- Opisane wyżej reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
WARUNKI REZYGNACJI I WYPOWIEDZENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie lojalnościowym za pośrednictwem wysłania stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: swierczek@yokaba.pl Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Organizator zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Programu w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o tym fakcie Klientowi będącemu Uczestnikiem.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje na czas trwania Programu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
- Spory odnoszące się i wynikające z Programu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Programie.