ZAKUPY I REJESTRACJA

1. Jak mogę dokonać zakupu w sklepie internetowym? 

W celu dokonania zakupu należy dodać wybrany produkt do koszyka, wybrać rodzaj dostawy, formę płatności, wskazać miejsce dostawy, a następnie złożyć zamówienie w sklepie internetowym poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.

2. Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Aby dokonać zakupu bez rejestracji, wystarczy podać tylko podstawowe dane, jak imię i nazwisko/nazwę firmy, adres dostawy, e-mail i numer telefonu, które potrzebne będą do dostarczenia przesyłki. 

3. Jakie plusy daje mi rejestracja swojego konta w sklepie internetowym?

Wchodząc na swoje konto, istnieje możliwość wglądu do historii swoich zakupów, śledzenia bieżących zamówień oraz modyfikacji swoich danych.  Dla zarejestrowanych użytkowników przewidziane są także dodatkowe rabaty. 


PŁATNOŚCI I DOSTAWA

1. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności to:

- przelewy online 

- karty płatnicze – debetowe lub kredytowe

- szybkie transfery (BLIK)

2. Jak wykorzystać kod rabatowy?

Wybrane produkty należy dodać do koszyka, a następnie wpisać kod rabatowy w specjalnym do tego celu polu pod podsumowaniem zamówienia. Z kodu rabatowego można skorzystać tylko raz. Kod rabatowy dotyczy produktów nieprzecenionych.  Promocje nie łączą się. 

3. Co mam zrobić, jeśli płatność się nie powiodła?

Przyczyną problemu może być chwilowa awaria systemu bankowego. Należy niezwłocznie zgłosić się do swojego banku i wyjaśnić zaistniałą sytuację. W przypadku innych problemów, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 782 53 53 53 lub mailowo: bok@yokaba.pl, który czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. 


REKLAMACJE I ZWROTY

1. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, zwrot każdego towaru zakupionego w sklepie online jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym do pobrania na stronie: www.yokaba.pl/zwroty prosimy przesłać na adres Yokaba sp. z o.o., ul. Żwirowa 28, 05-506 Wilcza Góra, z dopiskiem „ZWROT”.

2. Jak długo czeka się na rozpatrzenie zwrotu i zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu doręczenia do nas przesyłki zwrotnej.

3. W jaki sposób zostaną zwrócone mi środki?

Zwrotów dokonujemy w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność za zamówienie (zwrot na kartę płatniczą lub przelew bankowy). 

4. Ile trwa okres gwarancyjny zakupionych urządzeń?

Firma Yokaba udziela gwarancji na zakupione urządzenia (frezarki, lampy) na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Regulamin reklamacyjny oraz formularz reklamacyjny znajduje się na stronie: www.yokaba.pl/reklamacje.

5. Jak postępować w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki kurierskiej, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Następnie protokół szkody wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym do pobrania na stronie: www.yokaba.pl/reklamacje prosimy wysłać na adres mailowy: reklamacje@yokaba.pl .

6. Co w przypadku, gdy otrzymam niekompletną przesyłkę?

W przypadku otrzymania niekompletnej przesyłki lub towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania na stronie: www.yokaba.pl/reklamacje oraz wysłanie go na adres mailowy: reklamacje@yokaba.pl. Najszybciej, jak to możliwe dostarczymy brakujący produkt.


PRODUKTY

1. Dlaczego na lakierze czasem widać pęknięcia?

Może to być spowodowane doborem elastycznej bazy i zbyt twardego topu, bądź zbyt długim czasem utwardzania topu. Czasem pęknięcia na paznokciu mogą pojawić się po zastosowaniu żelu na stylizacjach hybrydowych. 

2. Dlaczego powstają zapowietrzenia?

Przyczyną zapowietrzenia produktów może być nieprawidłowe przygotowanie płytki paznokcia lub nieprawidłowe nakładanie lakieru, czy też nieprzestrzeganie czasu utwardzania. Innym powodem może być osłabienie płytki nieprawidłowym ściąganiem hybrydy lub żelu.

3. Co to jest warstwa dyspersyjna ?

Jest to lepka warstwa, która pojawia się w trakcie utwardzania lakierów hybrydowych. Łączy między sobą poszczególne warstwy. Występuje ona całkowicie naturalnie. Nie jest spowodowana utwardzaniem lakieru. 

4. Dlaczego baza jest gumowa i powoduje odchodzenie lakieru od paznokcia całym płatem?

Powodem może być źle zmatowiona płatka, brak lub zastosowanie niewłaściwego primera. Czasem zdarza się, że odchodzenie lakieru wywołuje zbyt szybka aplikacja bazy na primer lub łączenie produktów różnych firm w tej samej stylizacji. 

5. Dlaczego kolor nie nakłada się równomiernie i tworzy grudki?

Nie należy kłaść zbyt grubych warstw bazy, jak też odpowiednio długo utwardzać produkt na paznokciu. Przyczyną może być także zbyt gruba warstwa koloru czy wybór produktu niedopasowanego do używanej lampy.

6. Dlaczego lakier hybrydowy odpryskuje?

Dzieje się tak z powodu niewłaściwie przygotowanej płytki, niedokładnego zmatowienia lub/i odtłuszczonej, zbyt grubej warstwie lakieru. Powodem mogą okazać się źle dobrane produkty. 

7. Jak uzyskać matowy efekt na paznokciach, żeby się nie brudził?

Matowe lakiery do paznokci są bardziej porowate, stąd szybciej mogą się brudzić. Zalecamy umyć paznokcie mydłem lub przetrzeć paznokcie wacikiem, osączonym w cleanerze. 

8. Dlaczego paznokcie żelowe nie są trwałe i się łamią?

Przyczyną łamania paznokci żelowych może być niewłaściwe użycie produktów, zła budowa paznokcia czy też źle przygotowana pod stylizację płytka paznokcia.  

9. Jak dobrać odpowiedni primer?

FIRST BOND – PRIMER ACID zalecany do tzw. problematycznej płytki o wysokim stopniu natłuszczenia. 

FIRST BOND – PRIMER NON-ACID zalecany do każdego typu płytki, nawet bardzo zniszczonej, osłabionej przez długotrwałą stylizację.

FIRST BOND – XBOND dzięki dodatkowi monomeru, doskonale zwiększa adhezję naturalnej płytki z każdą stylizacją. Usuwa z niej wilgoć i zanieczyszczenia, a także doskonale ją gruntuje i zapewnia przyczepność stylizacji z kolejnymi warstwami. Zalecany do każdego typu płytki, zarówno problematycznej, jak nawet bardzo zniszczonej, osłabionej przez długotrwałą stylizację.

10. Jak długo powinnam utwardzać produkt w lampie?

Zalecamy utwardzanie wg poniższego schematu:

- baza, hybryda kolor, żel:

lampa LED 36W - 60 s

lampa UV - 180 s.

- top

lampa LED 36W - 60 s 

lampa UV - 120 s.

11. Dlaczego lakier może się nie utwardzić?

Przyczyn może być kilka - zbyt krótki czas utwardzania, zbyt słaba, niedostosowana odpowiednio lampa, zbyt gruba warstwa produktu, nieprawidłowo trzymana ręka w lampie.

W zależności od wybranego lakieru marki Yokaba przy każdym opisie produktu wskazany jest zalecany czas utwardzania.

12. Dlaczego przy utwardzaniu żelu występuje uczucie pieczenia?

Pod wpływem światła ultrafioletowego zachodzi reakcja pomiędzy polimerami, monomerami, a także fotoinicjatorami zawartymi w żelu. Powoduje to łączenie się, poruszanie z dużą prędkością oraz zderzanie cząsteczek, czego efektem jest właśnie krótkotrwałe pieczenie. Większy dyskomfort może pojawić się przy nałożeniu zbyt dużej ilości primera lub w przypadku osłabionej płytki paznokcia. 

13. Jaka jest różnica między removerem a acetonem?

Remover jest delikatniejszy, ponieważ ma w swoim składzie lanolinę, która chroni płytkę paznokcia przed nadmiernym wysuszeniem. Zalecamy użycie Swift Remover UV/LED, który oparty jest na formule Vegan i skutecznie usunie lakier hybrydowy, żel i akryl. Ze względu na swoją delikatność, polecany jest również osobom, które mają duże skłonności do zniszczenia naturalnej płytki paznokcia.

14. Jak należy czyścić pędzelki?

Nie czyścimy pędzelka cleanerem. Zalecamy mycie pędzelków po akrylożelu i akrylu preparatem Swift Remover UV/LED. Należy także odpowiednio przechowywać pędzelki – w osobnym miejscu, np. w specjalnym bambusowym etui marki Yokaba.

15. Jaki frez będzie dobry dla osób początkujących?

Frezy przystosowane są do usuwania masy hybrydowej i żelowej, jak również do opracowywania płytki paznokcia i skórek różnią się między sobą ze względu na przeznaczenie. Doskonałym wyborem na początek jest frez z czerwonym paskiem.

Kompleksową wiedzę można uzyskać, odbywając szkolenie „Manicure frezarkowy” w Centrum Szkoleniowym Yokaba. 

16. Czy produkty Yokaba są w 100% wegańskie?

Każdy produkt zawiera szczegółowy opis składu, a produkty wegańskie oznaczone są odpowiednio na opakowaniach. Posiadamy certyfikat przyznawany przez organizację PETA - Approved Vegan, który poświadcza, że nasze produkty powstają bez wykorzystania jakichkolwiek materiałów pochodzenia zwierzęcego.  

17. Czy kosmetyki Yokaba są naturalne?

Opracowując nasze receptury, skupiamy się na dokładnej selekcji surowców, żeby zapewnić jak najwyższą jakość produktów. Kosmetyki Yokaba oparte są na wysokich zawartościach składników pochodzenia naturalnego. 

18. Czy opakowania produktów są biodegradowalne?

Staramy się dobierać opakowania, które są przyjazne środowisku i które można poddać recyklingowi, np. HDPE który jest poddawany ponownemu przetworzeniu. 

19. Czy kosmetyki Yokaba są produkowane w Polsce?

Yokaba jest w pełni polską marką. Zarówno zasoby administracyjne, jak i produkcyjne zlokalizowane są na terenie naszego kraju. 

20. Co kryje się pod znakiem książeczki na produktach?

Etykieta na produktach jest zbyt mała by zmieścić wszystkie niezbędne informacje na temat produktu,
poniżej możesz pobrać ulotkę z pozostałymi informacjami. POBIERZ ULOTKĘ


SZKOLENIA

1. Jakie są dostępne szkolenia?

W centrum szkoleniowym YOKABA szkolenia podzielone na 3 grupy: PODSTAWOWE, EKSPERCKIE i TRENERSKIE.

- Podstawowe: manicure hybrydowy, manicure frezarkowy, manicure kombinowany, pedicure kosmetyczny, „Sam Sobie Stylistą”.

- Eksperckie: przedłużanie paznokci – żel, szkolenie podnoszące kwalifikacje.

-Trenerskie: Trener Stylizacji Paznokci YOKABA, Ekspert Stylizacji Paznokci YOKABA, Mistrz Stylizacji Paznokci YOKABA

2. Co wchodzi w cenę szkolenia?

W ramach szkolenia zapewniamy niezbędne produkty do stylizacji, narzędzia i akcesoria oraz modelkę. W cenę wliczony jest także serwis kawowy i lunch. Po każdym kursie zostają wręczone pakiety upominkowe. 

3. Jaka jest maksymalna liczba uczestników, która może wziąć udział w tym samym szkoleniu?

Jednocześnie w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 6 osób. 

4. Czy zapewnione są materiały szkoleniowe?

Tak, podczas szkolenia uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, w pełni wyposażone stanowisko pracy, sprzęt niezbędny do wykonania zabiegu: cęgi, cążki, nożyczki, dłutko, frezy itp.;  narzędzia i akcesoria jednorazowego użytku: pilniki, rękawiczki, waciki, maseczki itp. oraz zestaw kosmetyków Yokaba.

5. Czy na szkolenie mogę zabrać własną modelkę?

Tak, jak najbardziej można zabrać własną modelkę.

6. Czy moja modelka musi mieć zdjętą stylizacje?

Tak byłoby najlepiej. Jeśli jednak nie masz innej możliwości i modelka, którą zabierasz na szkolenie, ma na paznokciach hybrydę – nie przejmuj się, podczas szkolenia będzie chwila czasu na zdjęcie starej stylizacji.

7. Czy jest możliwość organizacji szkolenia, którego nie ma w standardowej ofercie?

Istnieje możliwość odbycia szkolenia indywidualnego dostosowanego do potrzeb kursanta. 

8. Jak zapisać się na szkolenie?

W celu rezerwacji terminu szkolenia należy przesłać zgłoszenie, podając dane:

imię i nazwisko

adres korespondencyjny

telefon kontaktowy

adres e-mail

na adres mailowy szkolenia@yokaba.pl.

9. Czy szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia o odbyciu kursu?

Szkolenie kończy się oceną prac uczestników i wręczeniem certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu.